TIEDOTE – Uusi partneri Turkuun

Ihmiset ylittämässä katua Helsingissä.

Lehdistötiedote 25.5.2023

julkaisuvapaa heti

Maija Talvinen Tuocon

Onnea Turku ja Varsinais-Suomi!

Boutique-yrittäjästä osaksi Tuoconin kasvavaa tiimiä

Yli 13 vuotta ensiluokkaista asiakaskokemusta suorahakupalveluissa tarjonnut Tuocon toteuttaa kasvustrategiaansa. Tuocon on matkalla kohti merkittävää valtakunnallista roolia, selvitystyö kohti kansainvälistä toimijuutta on aloitettu.  Tänä päivänä Tuocon toimii johdon ja HR:n strategisena kumppanina, kun kyse on henkilöstön kasvattamisesta, kehittämisestä tai sopeuttamisesta.

Satoja suorahakuja ja tuhansia kandidaatteja Suomessa ja kansainvälisesti

Näistä Maija Talvisella on kokemusta ja isosti! 15 vuoden ajalta kertynyt laaja suorahakubisnestuntemus ja vahva osaaminen strategiatyöstä, näiden lisäksi hän on toiminut useiden hallitusten ja johtoryhmien sparrikumppanina.

Tuoconin toimitusjohtaja Johanna Eskola näkee Tuoconin tulevaisuudessa isoja mahdollisuuksia: ”Kasvustrategiamme etenee. Ensiluokkainen asiakaskokemus on meille tärkeää, siksi on hienoa, että valtakunnallisen verkostomme kautta pääsemme myös fyysisesti lähemmäksi asiakkaitamme. Tällä hetkellä Tuoconin toimisto löytyy jo seitsemältä paikkakunnalta. Toukokuussa Tuoconissa aloittava Maija Talvinen tuo mukanaan laajaa valtakunnallista sekä erityisesti Varsinais- ja Länsi-Suomen tuntemusta taloomme. Maijan syvä suorahakuosaaminen niin Suomessa kuin kansainvälisestikin on vaikuttava.”

”Tuoconin laatu, tapa voittaa asiakkaiden luottamus ja erityisesti valtava kehittymisen ja kasvun draivi vetivät minua puoleensa. Tuocon on talo, jossa tehdään asioita, kuunnellaan asiakkaiden toiveita ja osataan olla ajan hermoilla. Ketteryyttä riittää ja siitä nautin. Olen intoa täynnä ja näen tämän hienona mahdollisuutena. Olen varma, että kokemukseni ja osaamiseni kautta pystyn tukemaan Tuoconin kasvustrategiaa kohti valtakunnan kärkeä, puhumattakaan kansainvälisestä tunnettuudesta. Tuoconin ammattimainen ote ja asiakaskeskeinen lähestyminen ovat myös tehneet minuun jo heti ensi metreiltä vaikutuksen. Fiksusti johdettu ja hoidettu ”monipalvelutalo” on konsepti, johon uskon”, sanoo Talvinen.

Valtakunnallisesta ketjusta kohti kansainvälisiä markkinoita

”Maija tuo tiimiimme valtavaa kokemusta ja olenkin varma, että edessämme on monia timanttisia sparrailuhetkiä. Maija tuo myös osaamista kansainvälisen liiketoiminnan laajempaan käynnistämiseen. Suurella osalla asiakkaitamme on liiketoimintaa myös Suomen ulkopuolella, siksi olemme jo startanneet suunnittelun kohti kansainvälisiä markkinoita, myös tässä Maijan kokemus on arvokasta”, toteaa ketjujohtaja Kati Tanninen.

Tuoconin toimipisteitä löytyy Vantaalta, Turusta, Tampereelta, Jyväskylästä, Imatralta, Oulusta ja Rovaniemeltä. Tuocon tulee haastamaan alan isot toimijat henkilökohtaisella palvelulla, ensiluokkaisella asiakaskokemuksella ja ketteryydellä. Asiakaslupauksemme mukaisesti olemme asiakkaidemme mukana luomassa parempaa ja voittavaa työelämää.

Tuocon on pitkäaikaisten asiakkaidensa keskuudessa tunnettu erinomaisista suorahaku- ja rekrytointipalveluistaan. Saman katon alta löytyvät myös henkilöstön osaamisen kehittämiseen esihenkilö- ja johtoryhmävalmennukset, muutosvalmennukset, myynnin valmennukset sekä coaching, myös tutkimuspalvelut ovat osana palveluvalikoimaamme. Työsuhteen loppuvaiheen palveluista sopeuttamisen palvelut kuuluvat myös työsuhteen elinkaaren palveluihin. Interim-asiantuntija- ja johtajavuokraus on kasva liiketoiminta-alueemme.

Lisätietoja:

Johanna Eskola, Toimitusjohtaja

johanna.eskola@tuocon.fi

Kati Tanninen, Ketjujohtaja

kati.tanninen@tuocon.fi

Maija Talvinen, Area and Development Manager

maija.talvinen@tuocon.fi

Yhteydenotto

Mikäli tahdot lisätietoja, olethan yhteydessä

Katso kaikki yhteystietomme