Kokemuksia Tuoconista

Ihmiset ylittämässä katua Helsingissä.

Tuoconilla keräämme palautetta ja kokemuksia palvelustamme sekä asiakkailta että kandidaateilta

Kunnianhimoinen tavoitteemme on olla henkilöstöalan suositelluin toimija. Osana tätä matkaa mittaamme asiakastyytyväisyyttä NPS-luvun (Net Promoter Score) avulla. Asiakkaidemme antama kumulatiivinen NPS-luku vuoden 2023 osalta on 87. Kandidaattien osalta kumulatiivinen NPS-lukumme on 74.

Kandidaatit ovat eri alojen ammattilaisia, jotka ovat osallistuneet suorahaku- tai rekrytointiprosesseihimme. Jokaisessa prosessissa edustamme Tuoconin lisäksi asiakasyritystä ja rakennamme heidän työnantajamielikuvaansa jokaisessa kontaktipisteessä. Erinomaisen kandidaattikokemuksen tuottaminen koskee sekä positioihin valittuja henkilöitä että heitä, jotka eivät tulleet valituksi.

Toinen jatkuvan mittauksen kohde ovat asiakkaat, joita autamme suorahaun, outplacement-, interim vuokrajohtaja-palvelun, sekä johdon valmennusten avulla. Asiakkailtamme keräämme palautetta jokaisen heille toimitetun projektin päättymisen jälkeen.

Mittausjakso: tammikuu 2023 – syyskuu 2023. Päivitetty 5.10.2023

Miten NPS-luku lasketaan

Tuoconin kandidaateilta saama NPS-luku on erinomainen 74 ja asiakkailta saama NPS-luku vaikuttava 87. Mutta mitä tämä numero oikeastaan tarkoittaa?

NPS perustuu yksinkertaiseen kysymykseen, jonka esitämme asiakkaillemme ja kandidaateillemme: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit Tuoconia ystävälle tai kollegalle asteikolla 0-10?” Vastaukset jaetaan kolmeen ryhmään:

  1. Arvostelijat (0-6 arvosanat):
    • Tämä ryhmä edustaa asiakkaita, jotka ovat kokeneet pettymyksiä palveluissamme ja ovat epäröiviä suositellessaan meitä.
  2. Passiiviset (7-8 arvosanat):
    • Passiiviset asiakkaat ovat tyytyväisiä, mutta eivät välttämättä intohimoisia. He suosittelevat meitä varovaisemmin.
  3. Suosittelijat (9-10 arvosanat):
    • Suosittelijat ovat Tuoconin suurimmat fanit! He ovat valmiita suosittelemaan meitä innokkaasti.
Tuocon kokemuksia NPS Net Promotor Score

NPS-luku lasketaan vähentämällä arvostelijoiden osuus passiivisten ja suosittelijoiden osuudesta. Tuloksena saadaan luku, joka voi olla negatiivinen tai positiivinen.

Mitä Tuoconin NPS-luvut kertovat palvelustamme? Positiivinen NPS (yli 0) kertoo siitä, että olemme tehneet hyvää työtä ja saaneet enemmän suosituksia kuin kritiikkiä. Mitä korkeampi NPS, sitä parempi. Negatiivinen NPS (alle 0) puolestaan osoittaa, että meidän on parannettava palvelujamme ja asiakastyytyväisyyttämme.

Asiakkailtamme saatava palaute on meille tärkeää, sillä se

  • Ymmärtämään paremmin asiakkaidemme tarpeita
  • Parantamaan palvelujamme ja tuotteitamme
  • Johtamaan mitattavaa tekemistä
  • Rakentamaan vahvempia asiakassuhteita
  • Kasvattamaan suosituksia ja houkuttelemaan uusia asiakkaita

Meillä Tuoconilla NPS on mittari, jota seuraamme jatkuvasti ja joka ohjaa toimintaamme kohti parempaa asiakastyytyväisyyttä ja liiketoiminnan menestystä. Liity mukaan Tuoconin tarinaan ja auta meitä saavuttamaan yhdessä uusia huippuja. Tervetuloa kokemaan timanttinen asiakaskokemus!

Tuocon Oy lyhyesti

Tuocon on 2010 perustettu suorahaku- (headhunting), ulkoistus- (interim) ja outplacement-palveluita sekä johtamisen valmennuksia tarjoava henkilöstöpalvelualan yritys. Liikevaihtomme oli 2022 1,7 miljoonaa euroa ja toimimme valtakunnallisesti seitsemällä paikkakunnalla. Meillä on toimipisteet Vantaalta Rovaniemelle, ja Turusta Imatralle. Tunnetuin palvelumme on laatutakuulla varustettu suorahaku, joita teemme vuosittain reilusti toistasataa. Yrityksen toimitusjohtajana toimii Johanna Eskola. Yrityksen omistus on sataprosenttisesti suomalainen.

Haluatko lisätietoa – miten voimme auttaa?

    Yhteydenotto

    Mikäli tahdot lisätietoja, olethan yhteydessä

    Katso kaikki yhteystietomme